Konferencje nad morzem

Konferencje nad morzem

Konferencje nad morzem są wspaniałym pomysłem, szczególnie w sezonie letnim – od późnej wiosny do wczesnej jesieni. Wtedy to nad morzem panuje naprawdę fantastyczny klimat, a obowiązki zawodowe można połączyć z odpoczynkiem.

Zalety organizacji konferencji nad morzem

Do zalet tego typu rozwiązania należy przede wszystkim doskonały klimat sielskości, jaki panuje nad morzem. Latem miejsce to dosłownie tętni pozytywną energią, jest pełne turystów i pewne możliwości. Latem jest też więcej możliwości biznesowych, dlatego że otwierają się coraz to nowe miejsca, a to bardzo dobrze rokuje dla biznesu. Mało tego, spotkanie biznesowe nad morzem może być połączone również z wypoczynkiem. Wiele firm organizuje takie eventy 2 w 1. Jeden dzień poświęca się na sprawy zawodowe, natomiast drugi na odpoczynek.

Konferencje nad morzem
Konferencje nad morzem

Wady organizacji konferencji nad morzem

W ciepłych miesiącach nadmorskie miejscowości są bardzo zatłoczone tak więc trudno o kameralny klimat. Jest jeszcze jeden problem, mianowicie taki, że w tym czasie trudniej jest też zarezerwować dobry lokal. Konferencje nad morzem muszą być więc planowane z dużym wyprzedzeniem, jeżeli mają się odbyć latem. Zazwyczaj te najatrakcyjniejsze miejsca są zajęte na długo przed planowaną datą spotkania.

Gdzie zorganizować konferencję nad morzem?

Nad morzem jest kilkaset ośrodków konferencyjnych. Jedne są naprawdę na wysokim poziomie, inne na średnim. Z pewnością pod uwagę warto wziąć ośrodki w Szczecinie, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Jastrzębiej Górze, Mielnie, Sarbinowie Morskim i Świnoujściu. Z pewnością najdroższe będą spotkania biznesowe w obiektach z widokiem na plażę i morze, ale takie miejsca są też najbardziej prestiżowe. Do wyboru jest całe mnóstwo odpowiednich hoteli.

Konferencje nad morzem
Konferencje nad morzem

Dlatego, jeżeli firma ma tylko budżet na tego typu konferencje, to z pewnością warto, by zastanowiła się nad takim bardziej ekskluzywnym rozwiązaniem. Pozwoli to na doskonały PR i zwiększy wiarygodność w oczach potencjalnych kontrahentów. Stąd już natomiast tylko krok do dynamicznego rozwoju firmy i co najważniejsze pozyskaniu nowych klientów.